maanantai 23. elokuuta 2010

Getinspired 121: Lähtöruudussa





Aivan alussa, starttiviivalla, lähtöruudussa on
inspiksen tämän viikkoinen haaste.
Tällainen sivu syntyi viikonloppuna.Ensimmäisiä päiviä uudessa koulussa,
ammattikoululaisena. Mulla on jotenkin vaikea suhde noihin kukkiin.
Toisaalta ne ovat kauniita, mutta toisaalta koen ja tässäkin
sivussa mietin, että onko tää liian imelä tai hörhelöinen (mun makuun).
Minä kun yritän koristaa sivuni yleensä jollain sellaisella,
mikä liittyy valokuvaan tai sivun aiheeseen.Anyway, tähän
sivuun on nyt sit kieputeltu kukkasia oikein urakalla.Niin,
ja ompelukset skräpistin Elinalta.

3 kommenttia:

Creomi kirjoitti...

Kukat sopivat mielestäni oikein hyvin tähän sivuun ja kauniita kukkia ovatkin! Tykkään muutenkin tästä sivusta :)

m kirjoitti...

mutta kukathan symbolisoivat uuden alkua! ilman niitä ei syntyisi siemeniä eli tässä tapauksessa ajan kuluessa niitä koulutyön hedelmiä.. melkein ovat vielä nupuillaankin, ihan kuin koulutaipaleen alkukin!

ja kaunis sivukin vielä!

Kaisa / Pinjami kirjoitti...

Musta nuo kukkaset on todella kauniita! Mutta mä tykkään kyllä aina kaikesta söpöstä ja romanttisesta ja mulla on kai joku fiksaatio noihin kukkiin XD Hieno aihe myös leiskalla!